Počet záznamov: 1  

Neue trends im internationalen marketing

  1. Názov Neue trends im internationalen marketing
    Preklad názvuNew trends in international marketing
    Autorské údajeDagmar Lesáková, Klaus Mühlbäck, Zora Trnková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Mühlbäck Klaus
    Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 36, č. 4 (2007), s. 444-456. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    PoznámkyVEGA 1/4582/07
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik malý * podnik stredný * marketing medzinárodný * internacionalizácia * komunikácia multikultúrna * komunikácia marketingová
    AnotáciaNové tendencie v medzinárodnom marketingu malých a stredne veľkých podnikoch (MSP). Identifikácia faktorov a kritérií, ktoré vytvárajú trendy v medzinárodnom marketingu. Štrukturálne tendencie typické pre medzinárodný marketing. Vplyv charakteru medzinárodného marketingového prístupu na budúcnosť globálneho marketingu. Analýza nového trendu v medzinárodnom marketingu - interkultúrneho marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00218-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.