Počet záznamov: 1
Marketingové aplikácie vo vedeckých projektoch
Názov Marketingové aplikácie vo vedeckých projektoch Preklad názvu Marketing application in scientific projects Autorské údaje Peter Filo, Mária Tajtáková, Júlia Lipianska Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Znalostní ekonomika : trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe : medzinárodní vědecká konference, 29. listopadu 2007 Společenský dům Lázně Luhačovice : recenzovaný sborník příspěvků [abstraktů]. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-646-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá projekty * pojmy * typológia * marketing projektový * marketing mix * veda * výskum * pracovníci vedeckí * študenti Anotácia Najnovšie štúdie sa venujú aplikácii marketingu v projektovom manažmente, ako aj v rámci vedeckej práce v akademickom prostredí. Autori prezentujú výsledky vlastného prieskumu zahŕňajúce 60 projektov, ktoré skúmali na využívanie, resp. možnosti využitia marketingového mixu. Zo záverov výskumu konštatujú niekoľko nových aspektov v projektovom riadení, ktoré sú kľúčovými bodmi pre plnohodnotné využívanie marketingových nástrojov. Popis samotnej aplikácie týchto poznatkov vo vedeckej praxi, v rámci výskumného projektu VEGA, v ktorom sú zapojené tri úrovne akademickej obce - vedeckí pracovníci, diplomanti a študenti nižších ročníkov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00215-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1