Počet záznamov: 1  

Elektronické formy marketingu využitelné při řízení firem ve 21. století

  1. Názov Elektronické formy marketingu využitelné při řízení firem ve 21. století
    Autorské údajeMichal Pilík
    Autor Pilík Michal
    Zdrojový dokument Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. Roč. 2, č. 4 (2007), s. 16-23. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2007. ISSN 1337-0510
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * riadenie podnikové * internet * reklama * firmy
    AnotáciaPodnik z hľadiska spoločenskej zodpovednosti. Realizácia marketingového riadenia v praxi: nové smery vo vývoji marketingu, internetový marketing Funkcie internetu. Elektronické formy marketingu v českej podnikovej praxi.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 2-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.