Počet záznamov: 1
Cesta k loajálnímu zákazníkovi
Názov Cesta k loajálnímu zákazníkovi Autorské údaje Martin Veselka Autor Veselka Martin Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 42, č. 12 (Prosinec 2007), s. 47-49. - Praha : Economia, 2007. ISSN 0026-8720 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * komunikácia * informácie * produkty * služby * reklamácie * technológie informačné * technológie komunikačné * telekomunikácie Anotácia Nadštandardná starostlivosť o zákazníka ako konkurenčná výhoda organizácie. Zlé skúsenosti zákazníkov s kontaktnými centrami (call centrami). Najčastejšie zdroje nespokojnosti. Technológiou proti nespokojnosti klientov. Proaktívna komunikácia. Informácie z prieskumu v Českej republike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 7-12
článok
Počet záznamov: 1