Počet záznamov: 1  

Cesta k loajálnímu zákazníkovi

  1. Názov Cesta k loajálnímu zákazníkovi
    Autorské údajeMartin Veselka
    Autor Veselka Martin
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 42, č. 12 (Prosinec 2007), s. 47-49. - Praha : Economia, 2007. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * komunikácia * informácie * produkty * služby * reklamácie * technológie informačné * technológie komunikačné * telekomunikácie
    AnotáciaNadštandardná starostlivosť o zákazníka ako konkurenčná výhoda organizácie. Zlé skúsenosti zákazníkov s kontaktnými centrami (call centrami). Najčastejšie zdroje nespokojnosti. Technológiou proti nespokojnosti klientov. Proaktívna komunikácia. Informácie z prieskumu v Českej republike.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.