Počet záznamov: 1  

[Manažment a marketing služieb]

  1. Názov [Manažment a marketing služieb]
    Autorské údajeMiroslava Szarková
    Autor Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 36, č. 4 (2007), s. 564-565. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2007. ISSN 0323-262X
    Recenz.dok. Manažment a marketing služieb / Valéria Michalová. - Bratislava : Vydavateľstvo Daniel NETRI, 2006
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá recenzie * manažment * marketing * služby
    AnotáciaRecenzia na vysokoškolskú učebnicu Manažment a marketing služieb. Autorka v dvanástich kapitolách venuje pozornosť základným problémom, ktoré v oblasti rozvíjajúcich sa služieb v Slovenskej republike v kontexte vývojových tendencií globalizujúceho sa trhu Európskej únie vznikajú a nadobúdajú pozitívne, neutrálne alebo výrazne negatívne významy a vplyvy.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00220-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.