Počet záznamov: 1
Marketing a internetové obchody
Názov Marketing a internetové obchody Autorské údaje Ivan Záleský Autor Záleský Ivan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2007 : zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie FPM EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. : Hotel Mladosť, Svit (Vysoké Tatry), 27.-28.9.2007. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2382-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Heslá obchod elektronický * internet * zákazníci * firmy * marketing * spolupráca podnikov Anotácia Nové pojmy na trhu: e-business, e-commerce, e-marketing, e-markets. Výhody, ktoré prinášajú internetové obchody pre predávajúceho. Výhody pre kupujúceho. Nevýhody nákupu cez internet. "7C" - ktoré by malo prevedenie internetových stránok spĺňať. Slovensko a internetové obchody. Štatistické údaje o využívaní internetového obchodu na Slovensku. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00021-011, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1