Počet záznamov: 1  

Marketing a internetové obchody

  1. Názov Marketing a internetové obchody
    Autorské údajeIvan Záleský
    Autor Záleský Ivan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2007 : zborník vedeckých príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie FPM EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. : Hotel Mladosť, Svit (Vysoké Tatry), 27.-28.9.2007. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2007. ISBN 978-80-225-2382-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá obchod elektronický * internet * zákazníci * firmy * marketing * spolupráca podnikov
    AnotáciaNové pojmy na trhu: e-business, e-commerce, e-marketing, e-markets. Výhody, ktoré prinášajú internetové obchody pre predávajúceho. Výhody pre kupujúceho. Nevýhody nákupu cez internet. "7C" - ktoré by malo prevedenie internetových stránok spĺňať. Slovensko a internetové obchody. Štatistické údaje o využívaní internetového obchodu na Slovensku.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00021-011, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.