Počet záznamov: 1  

Event marketing a jeho význam v integrované marketingové komunikaci

  1. Názov Event marketing a jeho význam v integrované marketingové komunikaci
    Autorské údajeKateřina Matušínská
    Autor Matušínská Kateřina
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia. Č. 1 (2007), s. 91-98. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2007. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * pojmy * prezentácia firemná * nástroje marketingové * firmy
    AnotáciaNadlinková a podlinková komunikácia v súčasnej marketingovej komunikačnej praxi. Pojem event marketing a jeho podstata. Interakcia medzi event marketingom a ostatnými nástrojmi komunikačného mixu firmy. Typológia event marketingových aktivít.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.