Počet záznamov: 1  

Situačná analýza - predpoklad účinnej marketingovej komunikácie podniku

  1. Názov Situačná analýza - predpoklad účinnej marketingovej komunikácie podniku
    Preklad názvuSituation analysis - key to effective marketing communication
    Autorské údajeKatarína Grančičová
    Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Finančné a ekonomické aspekty podnikania slovenských podnikov po vstupe do Európskej únie : [recenzovaný] zborník vedeckých prác pri príležitosti ukončenia riešenia grantovej úlohy VEGA č. 1/2618/05 : Bratislava, 28. novembra 2007. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2007. ISBN 978-80-225-2451-3
    Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
    PoznámkyVEGA 1/4579/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá podnik * marketing * komunikácia marketingová * prostredie ekonomické * prostredie podnikateľské * konkurencia * trh * legislatíva
    AnotáciaProces tvorby stratégie marketingovej komunikácie. Zmeny v marketingovom prostredí a ich vplyv na marketingovú komunikáciu podniku. Analýza cieľového trhu. Vplyv makroprostredia (ekonomické, spoločenské, demografické, technologické prostredie) na marketingovú komunikáciu. Vplyv konkurencie a interného prostredia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00292-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF156 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.