Počet záznamov: 1  

Marketingové útvary ve výrobních firmách

  1. Názov Marketingové útvary ve výrobních firmách
    Autorské údajeDušan Pavlů ... [et al.}
    Autor Pavlů Dušan
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 17, č. 4 (2007), s. 20-22. - Praha : Česká marketingová společnost, 2007. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.014 - Štruktúra podniku. Podniková hierarchia
    Heslá marketing * útvary podnikové * útvary ekonomické * podnik výrobný * zamestnanci * kvalifikácia * Česko
    AnotáciaÚvodná časť ku skúmanej tematike. Časť výskumu venovaná posúdeniu postavenia marketingových útvarov vo firmách a analýze kvalifikačných predpokladov ich pracovníkov. Výskum bol uskutočnený na 220 firmách z oblasti strojárenského, elektrotechnického a spotrebného priemyslu po celej ČR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.