Počet záznamov: 1
Úlohy a postavenie marketingu v knižniciach v prostredí novej ekonomiky
Názov Úlohy a postavenie marketingu v knižniciach v prostredí novej ekonomiky Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment : Račkova dolina, 21.- 23. november 2007. S. 458-462. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá informácie * služby * knižnice * marketing Anotácia Analýza a posúdenie situácie využívania nástrojov marketingu, predovšetkým marketingovej komunikácie v organizáciách poskytujúcich knižničné a informačné služby. Nepriaznivá finančná situácia v týchto organizáciách, ale negatívnu rolu často zohráva aj ľudský faktor, knihovnícky personál so svojimi obavami z nových metód práce, technológií a neochotou prispôsobovať sa dynamicky sa meniacim trendom v prostredí, ktoré ich obklopuje. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00291-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1