Počet záznamov: 1  

Úlohy a postavenie marketingu v knižniciach v prostredí novej ekonomiky

  1. Názov Úlohy a postavenie marketingu v knižniciach v prostredí novej ekonomiky
    Autorské údajeMiroslava Loydlová
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Mladá veda 2007 : medzinárodná vedecká konferencia mladých vedeckých pracovníkov a doktorandov na tému: Ekonomika a manažment : Račkova dolina, 21.- 23. november 2007. S. 458-462. - Nitra : Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre, 2007. ISBN 978-80-8069-970-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá informácie * služby * knižnice * marketing
    AnotáciaAnalýza a posúdenie situácie využívania nástrojov marketingu, predovšetkým marketingovej komunikácie v organizáciách poskytujúcich knižničné a informačné služby. Nepriaznivá finančná situácia v týchto organizáciách, ale negatívnu rolu často zohráva aj ľudský faktor, knihovnícky personál so svojimi obavami z nových metód práce, technológií a neochotou prispôsobovať sa dynamicky sa meniacim trendom v prostredí, ktoré ich obklopuje.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00291-002, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.