Počet záznamov: 1  

Marketingové výdavky pri zavádzaní nového produktu na trh

  1. Názov Marketingové výdavky pri zavádzaní nového produktu na trh
    Preklad názvuAdvertising cost during new product introducing
    Autorské údajeNora Mikušová, Tomáš Domonkos
    Autor Mikušová Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Domonkos Tomáš EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI
    Zdrojový dokument Znalostní ekonomika : trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe : medzinárodní vědecká konference, 29. listopadu 2007 Společenský dům Lázně Luhačovice : recenzovaný sborník příspěvků [abstraktů]. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007. ISBN 978-80-7318-646-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá produkty * výrobky nové * trh * ceny * monopoly * ceny monopolné * ceny výrobné * zisk * výdavky * reklama * modely
    AnotáciaZavádzanie nového produktu z pohľadu firmy a priebeh jej výdavkov na reklamu v období, kedy je produkt na trhu úplnou novinkou. Autori uvažujú s monopolistickou firmou, keďže firma prichádza na trh s inovatívnym produktom a v prvej fáze jeho životného cyklu ešte nemá konkurenciu. Monopol napriek tomu chce, aby sa s jeho produktom oboznámilo čo najviac ľudí, na čo používa všetky marketingové nástroje. V modeli uvažujú s dynamickou cenou novinky a diskontovaným ziskom monopolu. Uvedenie optimálnej trajektórie miery výdavkov na reklamu a cien produkcie monopolu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00294-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    : E08 00101-008, FHI - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.