Počet záznamov: 1  

Emerging markets a malé a střední podniky

  1. Názov Emerging markets a malé a střední podniky
    Autorské údajeKarel Havlíček
    Autor Havlíček Karel
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 12 (prosinec 2007), s. 42-44. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie * podnikatelia * trh * spolupráca medzinárodná * partneri obchodní * zdroje ľudské * zákazníci
    AnotáciaV čom spočíva úspešnosť podnikania v zahraničí. Dôležitosť kreatívneho a pracovitého personálu. Prístup k zákazníkovi a umenie ho získať a tým zlikvidovať konkurenciu. Porozumenie prostrediu. Nie účasť, ale víťazstvo na trhu. Trpezlivosť a čas. Komunikácia v cudzom jazyku a všeobecný prehľad.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.