Počet záznamov: 1
Emerging markets a malé a střední podniky
Názov Emerging markets a malé a střední podniky Autorské údaje Karel Havlíček Autor Havlíček Karel Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 11, č. 12 (prosinec 2007), s. 42-44. - Praha : Mladá fronta, 2007. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie * podnikatelia * trh * spolupráca medzinárodná * partneri obchodní * zdroje ľudské * zákazníci Anotácia V čom spočíva úspešnosť podnikania v zahraničí. Dôležitosť kreatívneho a pracovitého personálu. Prístup k zákazníkovi a umenie ho získať a tým zlikvidovať konkurenciu. Porozumenie prostrediu. Nie účasť, ale víťazstvo na trhu. Trpezlivosť a čas. Komunikácia v cudzom jazyku a všeobecný prehľad. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 7-12
článok
Počet záznamov: 1