Počet záznamov: 1  

Partnerství není o lásce, ale o společné cílové skupině

  1. Názov Partnerství není o lásce, ale o společné cílové skupině
    Autorské údajeRenáta Vargová
    Autor Vargová Renáta
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 4 [5], č. 1 (leden 2008), s. 42-44. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * značky výrobkov * reklama * šport * hudba * sponzorovanie * mládež
    AnotáciaSkúsenosti z praxe českých spoločností so sponzorovaním športových a kultúrnych podujatí. Spojenie značky piva Gambrinus s futbalom. Telefónica vsadila na hokej. Spolupráca Poštovej sporiteľne so skupinou Chinaski. Oslovenie spoločnej cieľovej skupiny - mladých ľudí.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-12 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.