Počet záznamov: 1  

Blogy - hrozba alebo príležitosť ?

  1. Názov Blogy - hrozba alebo príležitosť ?
    Autorské údajePetra Prekopová
    Autor Prekopová Petra
    Zdrojový dokument Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. Č. 1 (január 2008), s.10-11. - Bratislava : ECOPRESS, 2008. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá spotrebitelia * rozhodovanie * nákup * správanie spotrebiteľa * internet
    AnotáciaBlogy začínajú zohrávať čoraz dôležitejšiu úlohu pri nákupnom rozhodovaní spotrebiteľov. Ich najlepšie využitie. Blogeri a spotrebitelia, blogeri a firmy, blogeri a novinári. Vplyv mimofiremných blogov na firmu. Cieľové skupiny firemných blogov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-6 + 11 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.