Počet záznamov: 1
Manažment nákupu z pohľadu teórie aj praxe
Názov Manažment nákupu z pohľadu teórie aj praxe Autorské údaje Mária Dzurová Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Firemní nákup a e-aukce : jak šetřit čas i peníze. S. 167-170. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-2002-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie Heslá firmy * nákup * riadenie nákupu * marketing nákupný * teória a prax Anotácia Nákup je súčasťou obchodných procesov firmy. Základná funkcia nákupu, ciele nákupu. Manažment nákupu. Manažment nákupu ako súčasť strategického riadenia firmy. Nákupné stratégie - selektívne, globálne, odčerpávacie, investovania. Niekoľko odporúčaní pre kvalitné spracovanie stratégie nákupu. Kategória EPC Odborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných) Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00382-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1