Počet záznamov: 1  

Manažment nákupu z pohľadu teórie aj praxe

  1. Názov Manažment nákupu z pohľadu teórie aj praxe
    Autorské údajeMária Dzurová
    Autor Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentFiremní nákup a e-aukce : jak šetřit čas i peníze. S. 167-170. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-2002-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie
    Heslá firmy * nákup * riadenie nákupu * marketing nákupný * teória a prax
    AnotáciaNákup je súčasťou obchodných procesov firmy. Základná funkcia nákupu, ciele nákupu. Manažment nákupu. Manažment nákupu ako súčasť strategického riadenia firmy. Nákupné stratégie - selektívne, globálne, odčerpávacie, investovania. Niekoľko odporúčaní pre kvalitné spracovanie stratégie nákupu.
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00382-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.