Počet záznamov: 1  

O budúcnosti nákupných softvérov

  1. Názov O budúcnosti nákupných softvérov
    Autorské údajeMiroslav Mariaš
    Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentFiremní nákup a e-aukce : jak šetřit čas i peníze. S. 171-173. - Praha : Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-2002-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Heslá firmy * vzťahy obchodné * nákup * systémy informačné podnikové
    AnotáciaNákupné činnosti sa opierajú o marketingové činnosti realizované pred obchodným vzťahom. Zahrňujú v sebe obchodnú transakciu medzi predajcom na trhu a podnikom a marketingové činnosti realizované počas trvania obchodného vzťahu. O čom treba uvažovať pri tvorbe nákupne orientovaného informačného systému. Vlastnosti nákupných činností z pohľadu ich informačného zabezpečenia.
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00383-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.