Počet záznamov: 1  

Marketingové řízení vysokých škol

  1. Názov Marketingové řízení vysokých škol
    Autorské údajeJana Stávková, Jana Turčínková
    Autor Stávková Jana
    Spoluautori Turčínková Jana
    Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 1, č. 2 (2007), s. 58-68. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2007. ISSN 1337-0839
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá školy vysoké * riadenie * marketing * študenti * Česko
    AnotáciaCharakteristika marketingu školy. Služby ako produkty ponúkajúce univerzitami. Analýza vonkajšieho prostredia univerzít. Demografický vývoj. Situácia vo vysokom školstve ČR. Medzinárodné porovnanie vysokého školstva. Uplatnenie absolventov vysokých škôl na trhu práce. Analýza vnútorného prostredia vysokých škôl.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.