Počet záznamov: 1  

Marketing vysokých škôl ako súčasť systému marketingových vied

  1. Názov Marketing vysokých škôl ako súčasť systému marketingových vied
    Preklad názvuMarketing of universities as a part of marketing science system
    Autorské údajeMária Rostášová, Zuzana Jastrabanová
    Autor Rostášová Mária
    Spoluautori Jastrabanová Zuzana
    Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 1, č. 1 (2007), s. 44-49. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2007. ISSN 1337-0839
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * školy vysoké * riadenie * služby * zákazníci
    AnotáciaCharakteristika marketingu. Marketing ako súčasť riadenia vysokej školy. Definovanie vysokej školy podľa zákona. Úlohy a procesy vysokých škôl. Marketingové aktivity vysokých škôl.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.