Počet záznamov: 1
Marketing vysokých škôl ako súčasť systému marketingových vied
Názov Marketing vysokých škôl ako súčasť systému marketingových vied Preklad názvu Marketing of universities as a part of marketing science system Autorské údaje Mária Rostášová, Zuzana Jastrabanová Autor Rostášová Mária Spoluautori Jastrabanová Zuzana Zdrojový dokument Ekonomicko-manažérske spektrum : vedecký časopis Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Roč. 1, č. 1 (2007), s. 44-49. - Žilina : Fakulta prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity, 2007. ISSN 1337-0839 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * školy vysoké * riadenie * služby * zákazníci Anotácia Charakteristika marketingu. Marketing ako súčasť riadenia vysokej školy. Definovanie vysokej školy podľa zákona. Úlohy a procesy vysokých škôl. Marketingové aktivity vysokých škôl. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2007: 1-2
článok
Počet záznamov: 1