Počet záznamov: 1  

Marketingové řízení v podmínkách udržatelného rozvoje

  1. Názov Marketingové řízení v podmínkách udržatelného rozvoje
    Autorské údajeMarcela Kožená
    Autor Kožená Marcela
    Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D - Faculty of Economics and Administration. Č. 12 (2007), s. 91-97. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2007. ISSN 1211-555X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá konkurencia * rozvoj trvalo udržateľný * marketing * ekológia * ochrana prostredia životného * stratégia marketingová
    AnotáciaMarketing a ochrana životného prostredia. Ekológia ako konkurenčný faktor. Hybné sily konkurencie v odvetviach. Environmentálne orientované marketingové stratégie. Identifikácia strategických faktorov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 11-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.