Počet záznamov: 1
Uwarunkowania i sposoby wdrazania orientacji marketingowej w klubach sportowych
Názov Uwarunkowania i sposoby wdrazania orientacji marketingowej w klubach sportowych Autorské údaje Zygmunt Waskowski Autor Waskowski Zygmunt Vydavateľské údaje Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu , 2007. - 241 s. Edícia Prace habilitacyjne , 32 ISBN 978-83-7417-255-4 ISSN 1642-3119 Druh dokumentu práce habilitačné Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport Heslá šport * telovýchova * vývoj * trh * marketing * konkurencia * benchmarking * výskum * Poľsko Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 822140
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 822140 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1