Počet záznamov: 1  

Uwarunkowania i sposoby wdrazania orientacji marketingowej w klubach sportowych

  1. Názov Uwarunkowania i sposoby wdrazania orientacji marketingowej w klubach sportowych
    Autorské údajeZygmunt Waskowski
    Autor Waskowski Zygmunt
    Vydavateľské údajePoznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu , 2007. - 241 s.
    Edícia Prace habilitacyjne , 32
    ISBN978-83-7417-255-4
    ISSN1642-3119
    Druh dokumentupráce habilitačné
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport
    Heslá šport * telovýchova * vývoj * trh * marketing * konkurencia * benchmarking * výskum * Poľsko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra822140

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    822140SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.