Počet záznamov: 1  

Vybrané oblasti a nástroje bankového marketingu v podmienkach SR

  1. Názov Vybrané oblasti a nástroje bankového marketingu v podmienkach SR
    Autorské údajeMária Hasprová, Štefan Žák
    Autor Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Mena, bankovníctvo, finančné trhy : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie pod redakciou doc. Ing. Evy Horvátovej, CSc. k vedeckým projektom: VEGA 1/3835/06, VEGA 1/2563/05, VEGA 1/2552/05, KEGA 3/5122/07, Rozvojový projekt - Využívanie IT ako prostriedku pre e-vzdelávanie : Bratislava, 27.-28.9.2007. S. 151-156. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. ISBN 978-80-225-2422-3
    Výstup z projektu VEGA 1/4561/07 Teoretické a metodologické východiská marketingového spravodajstva zameraného na konkurenciu
    PoznámkyVEGA 1/4561/07
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * komunikácia marketingová * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * banky * partnerstvo strategické * telekomunikácie * pokrok technologický
    AnotáciaVýchodiská bankového marketingu. Problematika náročnosti a informovanosti klientov v súčasnej dobe. Poradenstvo ako dôležitá úloha bánk. Najvýznamnejšie aspekty zložiek marketingového mixu slovenských bánk. Trendy v bankovom marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00444-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.