Počet záznamov: 1  

Stratégie rozvíjania publika v interpretačných umeniach

  1. Názov Stratégie rozvíjania publika v interpretačných umeniach
    Autorské údajeMária Tajtáková
    Autor Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Labská Helena (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Štarchoň Peter (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2007. - 107 s.
    ISBN978-80-225-2394-3
    Výstup z projektu VEGA 1/4559/07 Kultúra ako činiteľ ekonomického rozvoja regiónov Slovenska: Analýza kultúrnych determinantov miest a obcí v kontexte nových euroregiónov
    PoznámkyVEGA 1/4559/07
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 008 - Civilizácia. Kultúra. Pokrok. Futurológia
    Heslá kultúra * umenie * marketing * prieskum spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Počet ex.10, z toho voľných 7, prezenčne 3
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra822304-822306, 825503-825509
    Archív EPCE08 01501-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    822304SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    822305SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    822306SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    825503SEKSklad knižničného fonduvoľný
    825504SEKSklad knižničného fonduvoľný
    825505SEKSklad knižničného fonduvoľný
    825506SEKSklad knižničného fonduvoľný
    825507SEKSklad knižničného fonduvoľný
    825508SEKSklad knižničného fonduvoľný
    825509SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.