Počet záznamov: 1
Proces kreatywnosci i jego uwarunkowania w obszarze marketingu
Názov Proces kreatywnosci i jego uwarunkowania w obszarze marketingu Autorské údaje Ewa Jerzyk Autor Jerzyk Ewa Vydavateľské údaje Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu , 2007. - 257 s. + 1 CD-ROM Edícia Prace habilitacyjne , 33 ISBN 978-83-7417-256-1 ISSN 1642-3119 Druh dokumentu práce habilitačné Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * kreativita * koncepcie * teórie systémové * veda o riadení * teórie ekonomické * modely riadenia * podnik * tvorivosť vedecká * oceňovanie * trh * komunikácia * pracovníci * manažéri Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 822340
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 822340 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1