Počet záznamov: 1  

Proces kreatywnosci i jego uwarunkowania w obszarze marketingu

  1. Názov Proces kreatywnosci i jego uwarunkowania w obszarze marketingu
    Autorské údajeEwa Jerzyk
    Autor Jerzyk Ewa
    Vydavateľské údajePoznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu , 2007. - 257 s. + 1 CD-ROM
    Edícia Prace habilitacyjne , 33
    ISBN978-83-7417-256-1
    ISSN1642-3119
    Druh dokumentupráce habilitačné
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * kreativita * koncepcie * teórie systémové * veda o riadení * teórie ekonomické * modely riadenia * podnik * tvorivosť vedecká * oceňovanie * trh * komunikácia * pracovníci * manažéri
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra822340

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    822340SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.