Počet záznamov: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. Názov Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
    Autorské údajeJozef Ftorek
    Autor Ftorek Jozef
    Vydavateľské údajePraha : GRADA Publishing , 2007. - 165 s.
    Edícia Manažer , Ckomunikace
    ISBN978-80-247-1903-0
    Druh dokumentupríručky
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * komunikácia * tlač * médiá * kríza * psychológia * agentúry * zdroje informácií * žurnalistika * novinárstvo * reklama * rozhovor * komunikácia neverbálna
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Signatúra822676, 826981

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    826981SEKSklad knižničného fonduvoľný
    822676FMVKnižnica Fakulty medzinárodných vzťahovlen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.