Počet záznamov: 1  

Testovanie vstupných vedomostných úrovní cudzieho jazyka na EU v Bratislave v prostredí Moodle

  1. Názov Testovanie vstupných vedomostných úrovní cudzieho jazyka na EU v Bratislave v prostredí Moodle
    Autorské údajeKatarína Seresová
    Autor Seresová Katarína EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené
    Zdrojový dokument Odborný jazyk na vysokých školách IV : sborník prací z mezinárodní konference : Praha, 11. února 2008. S. 179-180. - Praha : Katedra jazyků Provozně ekonomické fakulty České zemědělské univerzity v Praze, 2008. ISBN 978-80-213-1750-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá vzdelávanie vysokoškolské * jazyky cudzie * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaCieľ nového testovania vstupných vedomostných úrovní študentov študujúcich cudzí jazyk ako odborný na Ekonomickej univerzite v Bratislave. Spoľahlivý a flexibilný spôsob zaraďovania študentov do kurzov cudzieho jazyka bez účasti učiteľa. Aplikácia testu v prostredí Moodle. Nevýhody tohto testovania, ktoré treba odstrániť.
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00448-004, ÚJA - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.