Počet záznamov: 1  

CRM a elektronický marketing

  1. Názov CRM a elektronický marketing
    Autorské údajeJosef Kapoun
    Autor Kapoun Josef
    Zdrojový dokument Logistika : měsíčník vydavatelství Ekonomia. Roč. 14, č. 2 (únor 2008), s. 60-61. - Praha : Economia, 2008. ISSN 1211-0957
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systémy informačné * komunikácia elektronická * reklama * trh * obchod elektronický
    AnotáciaZákladné znaky CRM (riadenia vzťahov so zákazníkmi). Spoločné znaky e-marketingu a CRM. Rozdiely medzi e-marketingom a CRM. Dôvody pre e-marketing a CRM.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-5 + príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.