Počet záznamov: 1  

Demografické profilování jako součást marketingové segmentace

  1. Názov Demografické profilování jako součást marketingové segmentace
    Autorské údajeLukáš Herzán
    Autor Herzán Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. S. 219-224. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 314 - Demografia
    Heslá demografia * populácia * obyvateľstvo * vek * muži * ženy * generácie * skupiny vekové * skupiny sociálne * vzdelanie * marketing
    AnotáciaSegmentácia obyvateľstva podľa demografických premenných (vek, pohlavie, vyznanie, národnosť, vzdelanie a ďalšie). Demografické trendy. Demografické profily v marketingu. Generačné skupiny. Demografické členenie generačných skupín v USA. Kritika a výhrady voči demografickému profilovaniu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00525-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.