Počet záznamov: 1
Marketing a finančné analýzy
Názov Marketing a finančné analýzy Autorské údaje Matúš Dzuro Autor Dzuro Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. S. 205-211. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku Heslá riadenie finančné * likvidita * záväzky * pohľadávky * zásoby * ukazovatele finančné * majetok * zdroje finančné * analýzy * marketing Anotácia Využitie finančných ukazovateľov v marketingu - optimalizácia likvidity. Algoritmus zostrojenia nástroja na optimalizáciu likvidity, ktorým je sústava parametrických nerovníc. Riešenie je založené na štandardných vzorcoch pre likviditu prvého, druhého a tretieho stupňa za podmienky abstrahovania od položiek "ostatný krátkodobý majetok " a "ostatné krátkodobé cudzie zdroje". Navrhovaný nástroj je potenciálne použiteľný v kombinácii s inými nástrojmi ako produkt, napr. v oblasti finančného poradenstva. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00525-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1