Počet záznamov: 1  

Marketing a finančné analýzy

  1. Názov Marketing a finančné analýzy
    Autorské údajeMatúš Dzuro
    Autor Dzuro Matúš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Mladá věda '06 : sborník z mezinárodní konference studentů doktorského studia. S. 205-211. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1318-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 658.15 - Finančné hospodárstvo v podniku
    Heslá riadenie finančné * likvidita * záväzky * pohľadávky * zásoby * ukazovatele finančné * majetok * zdroje finančné * analýzy * marketing
    AnotáciaVyužitie finančných ukazovateľov v marketingu - optimalizácia likvidity. Algoritmus zostrojenia nástroja na optimalizáciu likvidity, ktorým je sústava parametrických nerovníc. Riešenie je založené na štandardných vzorcoch pre likviditu prvého, druhého a tretieho stupňa za podmienky abstrahovania od položiek "ostatný krátkodobý majetok " a "ostatné krátkodobé cudzie zdroje". Navrhovaný nástroj je potenciálne použiteľný v kombinácii s inými nástrojmi ako produkt, napr. v oblasti finančného poradenstva.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00525-004, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.