Počet záznamov: 1  

Marketingový informačný systém ako báza pre strategické rozhodovanie vodárenských spoločností

  1. Názov Marketingový informačný systém ako báza pre strategické rozhodovanie vodárenských spoločností
    Autorské údajeDana Vokounová
    Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentSúčasnosť a budúcnosť vodárenských spoločností na Slovensku : medzinárodná odborná konferencia - II. ročník, 9. máj 2006, Bratislava. - [Bratislava] : [Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.], [2006]
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete
    Heslá systémy informačné * marketing * trh * spotrebitelia * prieskum informačný * prieskum spotrebiteľský * rozhodovanie
    AnotáciaCharakteristika marketingového informačného systému. Interné záznamy podniku. Marketingové spravodajstvo. Marketingový prieskum. Tvroba marketingového informačného systému.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferečných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 01161-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.