Počet záznamov: 1
Marketing a jeho dopad na financovanie neziskových organizácií
Názov Marketing a jeho dopad na financovanie neziskových organizácií Autorské údaje Tomáš Bačo Autor Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Európske financie - teória, politika, prax : zborník z medzinárodného vedeckého seminára : Banská Bystrica, 10.11.2006. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2006. ISBN 80-8083-335-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.14 - Financovanie. Tvorba kapitálu. Kapitalizácia. Obstarávanie kapitálu Heslá financovanie * zdroje finančné * zdroje finančné vlastné * zdroje finančné cudzie * financie štátne * organizácie neziskové * marketing * mienka verejná Anotácia Financovanie neziskových organizácií. Zdroje financovania. Význam marketingu pri financovaní neziskových organizácií. Makromarketing a jeho dopad na financovanie neziskových organizácií. Finančné zabezpečenie činnosti slovenských neziskových organizácií. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E06 01170-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1