Počet záznamov: 1  

Marketing a jeho dopad na financovanie neziskových organizácií

  1. Názov Marketing a jeho dopad na financovanie neziskových organizácií
    Autorské údajeTomáš Bačo
    Autor Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Európske financie - teória, politika, prax : zborník z medzinárodného vedeckého seminára : Banská Bystrica, 10.11.2006. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2006. ISBN 80-8083-335-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.14 - Financovanie. Tvorba kapitálu. Kapitalizácia. Obstarávanie kapitálu
    Heslá financovanie * zdroje finančné * zdroje finančné vlastné * zdroje finančné cudzie * financie štátne * organizácie neziskové * marketing * mienka verejná
    AnotáciaFinancovanie neziskových organizácií. Zdroje financovania. Význam marketingu pri financovaní neziskových organizácií. Makromarketing a jeho dopad na financovanie neziskových organizácií. Finančné zabezpečenie činnosti slovenských neziskových organizácií.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 01170-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.