Počet záznamov: 1  

Vývoj regionálneho a mestského marketingu

  1. Názov Vývoj regionálneho a mestského marketingu
    Preklad názvuDevelopment of city and regional marketing
    Autorské údajePeter Otrubčák
    Autor Otrubčák Peter
    Zdrojový dokument Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. Roč. 5, č. 2 (2007), s. 141-147. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2007. ISSN 1336-3727
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing regionálny * politika regionálna * história * teórie ekonomické * mestá * decentralizácia
    AnotáciaVývoj regionálneho a mestského marketingu a podmienky jeho uplatňovania. Špecifiká mestského marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.