Počet záznamov: 1  

Program, ciele a druhy podporno-predajných aktivít

  1. Názov Program, ciele a druhy podporno-predajných aktivít
    Autorské údajeLucia Horňáková
    Autor Horňáková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 16. november 2007. S. 270-276. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08
    Výstup z projektu VEGA 1/3760/06 Trh, obchod a individuálna spotreba
    PoznámkyVEGA 1/3760/06
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * predaj * podpora predaja * predajcovia * spotrebitelia * motivácia * zľavy obchodné * konferencie * maloobchod
    AnotáciaProgram podpory predaja. Ciele podpory predaja. Jednotlivé druhy podpory predaja a ich prostriedky. Obchodná podpora predaja a jej prostriedky. Podpora predaja obchodnému personálu. Spotrebiteľská podpora predaja a jej prostriedky.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00626-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.