Počet záznamov: 1  

Vzťah kultúry, umenia a obchodu

  1. Názov Vzťah kultúry, umenia a obchodu
    Autorské údajeKatarína Karasová
    Autor Karasová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Merkúr 2007 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 16. november 2007. S. 313-319. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2007. ISBN 978-80-225-229-08
    Výstup z projektu VEGA 1/3760/06 Trh, obchod a individuálna spotreba
    PoznámkyVEGA 1/3760/06
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá obchod * predaj * nákup * spotrebitelia * kultúra * umenie * predajcovia * predajne * konkurencia
    AnotáciaVzťahy a prepojenie medzi kultúrnymi a umeleckými aktivitami v obchode. Rýchle rozširovanie a otváranie obchodno - zábavných centier. Vymedzenie pojmov: kultúra, umenie a obchod. Vývoj názorov na kultúrne funkcie obchodu. Súvislosť kultúry, umenia a obchodu podľa jednotlivých kultúrnych aktivít. Ostatné kultúrne a umelecké aktivity zaužívané v obchode.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00626-042, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.