Počet záznamov: 1  

Kvalita a marketing ako súčasť úspešnej univerzitnej praxe

  1. Názov Kvalita a marketing ako súčasť úspešnej univerzitnej praxe
    Autorské údajeVanda Lieskovská, Tomáš Bačo, Viktor Fabian
    Autor Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Fabian Viktor EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentVýchova a další vzdělávání v družstevnictví : sborník příspěvků z mezinárodní konference pořádané Družstevní asociací České republiky ve spolupráci s Jihočeskou univerzitou v Českých Budějovicích, Zemědělskou fakultou, Katedrou obchodu : Praha, 28.4.2006. - České Budějovice : Jihočeská univerzita, Zemědělská fakulta, Katedra obchodu, [2006]. ISBN 80-7040-853-7
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá univerzity * kvalita * marketing * marketing mix * konkurencieschopnosť * modely * Slovensko
    AnotáciaMožnosti implementácie marketingovo-manažérskych zručností v podmienkach univerzitnej praxe. Potreba uplatňovania univerzitného marketingu. Kľúčové faktory rastu konkurenčnej schopnosti a kvalita univerzít. Prvý rebríček kvality vysokých škôl. Model marketingového mixu v univerzitnej praxi. Schéma aplikácie modelu "4P" v marketingu neziskovej organizácie.
    URL www.darc.cz/_dokumenty/doc/sbornik_html/09Lieskovska_CZ.pdf
    Kategória EPCOdborné práce v zahraničných nerecenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE06 01172-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.