Počet záznamov: 1  

Sponsorship as a communication tool of companies

  1. Názov Sponsorship as a communication tool of companies
    Preklad názvuSponzorstvo ako komunikačný nástroj spoločností
    Autorské údajeKamila Rubaninská
    Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Scientia Iuventa 2007 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students. S.. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2007. ISBN 978-80-8083-398-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Heslá sponzorovanie * mix komunikačný * marketing * komunikácia marketingová * činnosť charitatívna * firmy * šport
    AnotáciaVýznam sponzorstva ako súčasti komunikačného mixu, ktorý podporuje záujmy spoločností. Sponzorstvo ako marketingový komunikačný nástroj. Rozdiely medzi sponzorstvom a charitatívnou činnosťou. Ako využívať sponzorstvo? Praktické príklady z kampane. Očakávané trendy v sponzorstve v budúcnosti.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00623-002, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.