Počet záznamov: 1
Sponsorship as a communication tool of companies
Názov Sponsorship as a communication tool of companies Preklad názvu Sponzorstvo ako komunikačný nástroj spoločností Autorské údaje Kamila Rubaninská Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Scientia Iuventa 2007 : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students. S.. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB v Banskej Bystrici, 2007. ISBN 978-80-8083-398-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Heslá sponzorovanie * mix komunikačný * marketing * komunikácia marketingová * činnosť charitatívna * firmy * šport Anotácia Význam sponzorstva ako súčasti komunikačného mixu, ktorý podporuje záujmy spoločností. Sponzorstvo ako marketingový komunikačný nástroj. Rozdiely medzi sponzorstvom a charitatívnou činnosťou. Ako využívať sponzorstvo? Praktické príklady z kampane. Očakávané trendy v sponzorstve v budúcnosti. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00623-002, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1