Počet záznamov: 1
Riadenie a vytváranie marketingového imidžu v neziskových organizáciách
Názov Riadenie a vytváranie marketingového imidžu v neziskových organizáciách Preklad názvu Managing and creating a marketing image in nonprofit organizations Autorské údaje Tomáš Bačo Autor Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Teoretické aspekty prierezových ekonomík III : Košice, 31. 10. 2005. s. 24-27. - Košice : Royal Unicorn, s.r.o., 2005. ISBN 80-969181-4-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá organizácie neziskové * konkurencia * imidž * marketing manažment Anotácia Niektoré aspekty marketingového manažmentu v neziskových organizáciách, najmä imidž neziskových organizácií so zameraním na jeho riadenie a vytváranie. Práve imidž je v súčasnej dobe chápaný ako strategické aktívum organizácie na vysoko konkurenčnom trhu neziskových organizácií. Imidž sa nespája len so samotnými marketingovými aspektami organizácie, ale v konečnom dôsledku aj s ekonomickými aspektami. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (2) - KNIHY Archív EPC E05 01523-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1