Počet záznamov: 1  

Marketing communications strategies

  1. Názov Marketing communications strategies
    Autorské údajescientific editor: Bogna Pilarczyk
    Ďalší autori Pilarczyk Bogna (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajePoznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu , 2008. - 182 s.
    Edícia Zeszyty naukowe , 102
    ISBN978-83-7417-300-1
    ISSN1641-2168
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá stratégia marketingová * komunikácia marketingová * reklama * marketing priamy * trh tovarový * vzťahy obchodné * správanie spotrebiteľa * nákup * predaj * technológie informačné * sponzorovanie * práca s verejnosťou
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra823262

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    823262SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.