Počet záznamov: 1  

Možnosti lokalizácie obchodných podnikov

  1. Názov Možnosti lokalizácie obchodných podnikov
    Autorské údajeAnton Meteňko
    Autor Meteňko Anton EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Ekonomické znalosti pro tržní praxi : mezinárodní vědecká konference, Olomouc 13.9.2007 : sborník příspěvků. S. 307-315. - Olomouc : Lešingrová Romana, 2007. ISBN 978-80-903808-8-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá obchod * maloobchod * predajne * siete obchodné * lokalizácia * rozmiestenie podnikov * manažment * konkurencia trhová * ekonomika priestorová
    AnotáciaTeoretické východiská lokalizácie, lokalizačná analýza. Teórie priestorového rozloženia (malo-)obchodu. Moderné ekonomické teórie vyhľadávania. Praktické požiadavky lokalizácie. Prostredie, trh, zákazník. Maloobchodný formát a jeho životný cyklus. Príklad úspešnej činnosti manažmentu lokalizácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00640-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.