Počet záznamov: 1  

Úloha klastrov na trhu cestovného ruchu

  1. Názov Úloha klastrov na trhu cestovného ruchu
    Preklad názvuThe Role of clusters on tourism market
    Autorské údajeJolanta Staszewska
    Autor Staszewska Jolanta
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 41, č. 1 (2008), s. 26-34. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 334.75/.76 - Nadpodnikové organizačné formy
    Heslá klaster * firmy * kooperácia * spolupráca podnikov * siete regionálne * náklady * kvalita * služby * ruch cestovný * Poľsko
    AnotáciaPodmienky fungovania klastra. Fungovanie klastra v poľskom cestovnom ruchu. Efekty činnosti klastrov. Klaster cestovného ruchu Beskydská päťka v Poľsku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.