Počet záznamov: 1  

Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely

  1. Názov Hodnotová orientace Čechů a reklamní apely
    Autorské údajeJaroslav Světlík, Jana Roubalíková
    Autor Světlík Jaroslav
    Spoluautori Roubalíková Jana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 18, č. 1 (2008), s. 7-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2008. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 1 - Filozofia
    Heslá populácia * Česko * hodnota * reklama
    AnotáciaAby tvorcovia reklamy pochopili, prečo sa ľudia chovajú a jednajú určitým spôsobom, je dôležité pochopiť hodnoty, ktoré títo uznávajú a ktorými sa riadia, pochopenie ich hodnotovej orientácie. Zisťovanie hodnôt českej populácie. Odporúčané reklamné apely podľa kultúrnej orientácie českej populácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.