Počet záznamov: 1  

Rozprava o implementácii finančných modelov do procesu segmentácie zákazníkov

  1. Názov Rozprava o implementácii finančných modelov do procesu segmentácie zákazníkov
    Autorské údajeMichaela Vasilová, Tomáš Bačo
    Autor Vasilová Michaela EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Spoluautori Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokumentTeoretické aspekty prierezových ekonomík IV : zborník vedeckých prác. S. 352-360. - Bratislava : Ekonóm, 2007. ISBN 978-80-225-2472-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá manažment finančný * modely * marketing manažment * zákazníci * systém CRM * cash flow * riziko
    AnotáciaMožnosti aplikácie modelov finančného manažmentu do procesu marketingovej segmentácie. Tieto modely využívajú predovšetkým diskontované cash flow generované zákazníkmi, pričom rôzni autori využívajú odlišný diskontný faktor. S rozvojom týchto teórií vznikajú stále komplexnejšie miery, ktoré zohľadňujú okrem iného aj individuálnu mieru rizika, ktorá sa viaže ku každému zákazníkovi. Snahou je poskytnúť manažérom priestor pre efektívny manažment ich zákazníckeho portfólia, ktorý môžu využitím opísaných mier segmentovať. S týmito modelmi sú späté aj určié nedostatky v oblasti praktického využitia, ktoré spočívajú v obtiažnosti získania potrebných informácií. Aj napriek tomu je ich možné pomerne vhodne využiť a to najmä pre účely predikcie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00648-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.