Počet záznamov: 1  

Osobnosť klienta, typológia a voľba vhodnej stratégie pre jeho ovplyvňovanie

  1. Názov Osobnosť klienta, typológia a voľba vhodnej stratégie pre jeho ovplyvňovanie
    Autorské údajeIvan Bindas
    Autor Bindas Ivan
    Zdrojový dokument Finančný sprostredkovateľ a poradca v praxi : odborný mesačník pre oblasť finančných služieb. Č. 3 (2008), s. 21-22. - Bratislava : IURA EDITION, 2008. ISSN 1337-5938
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 159.9 - Psychológia
    Heslá klienti * osobnosť * typológia
    AnotáciaKomunikácia medzi klientom a obchodníkom. Charakteristika vlastností jednotlivých typov ľudí. Hlavné typy klientov: vodcovský - nepriateľský - DIKTÁTOR, nepriateľský - podriadený - BYROKRAT, priateľský - podriadený - SOCIABIL, vodcovský - priateľský - VÝKONNÝ.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 1-9

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.