Počet záznamov: 1  

Vlastná značka obchodníka ako úspešný marketingový nástroj

  1. Názov Vlastná značka obchodníka ako úspešný marketingový nástroj
    Autorské údajeZuzana Lukačovičová
    Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 18-19. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    PoznámkyVEGA č. 160040/06 Determinanty exportného marketingu: výskum procesov internacionalizácie malých a stredných podnikov po vstupe Slovenska do Európskej únie
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * tovar spotrebný * obchod * maloobchod * podnik obchodný * trh * zákazníci * marketing * nástroje marketingové
    AnotáciaPojem vlastná značka ( angl. private label). Možnosť lepšie predať istú kvalitu a profilovať sa na trhu. Trend vývoja podielu vlastných značiek obchodníkov v jednotlivých sortimentných kategóriách. Hlavné činitele úspešného postavenia vlastných značiek na trhu. Porovnanie postavenia vlastných značiek obchodníkov vo vybraných krajinách (SR, ČR, Maďarsko, Poľsko).
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00714-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.