Počet záznamov: 1  

Význam dizajnu na trhu konkurencie

  1. Názov Význam dizajnu na trhu konkurencie
    Autorské údajeJozef Mlákay
    Autor Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 5, č. 3-4 (2007), s. 13-15. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2007. ISSN 1336-1864
    PoznámkyVEGA 189 1/4590/07 "Nové prístupy k znižovaniu rizika v oblasti bezpečnosti produktov a ochrany spotrebiteľa"
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.512 - Výrobné plány. Určenie poradia pracovných postupov. Routing
    Heslá dizajn priemyselný * tovar * farby * obsah * forma * spotrebitelia * technika * umenie * trh * konkurencia
    AnotáciaKúpne rozhodovanie spotrebiteľov ovplyvňované zmesou racionálnych a emotínych faktorov. Dizajn ako emotívny faktor. Dva smery vysvetlenia pojmu dizajn v súčasnosti. Dizajn prepojený s kultúrnymi zvláštnosťami jednotlivých krajín. Ciele a funkcie dizajnu. Formy dizajnu. Hodnotenie dizajnu. Vzťah dizajnu a užitočnosti produktu.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE08 00714-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2007: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.